czwartek, 10 października 2013

Mondial Assistance, torebka pod ochroną


Zwrot kosztów torebki w razie jej utraty, zwrot kosztów wyrobienia 
dokumentów czy usługę ślusarską. Polisa gwarantuje nawet zwrot utraconych 
wraz z torebką pieniędzy, a w rozszerzonym pakiecie także ubezpieczenie telefonu.

Mondial Assistance wprowadza ubezpieczenie kobiecej torebki

Na rynku pojawiło się innowacyjne ubezpieczenie chroniące kobiecą torebkę. 
Dostępne jest na stronie kobieta.pl i jest efektem współpracy wydawnictwa G+J 
z Mondial Assistance. Oprócz nowatorskiego podejścia do przedmiotu ochrony 
ubezpieczyciel wprowadza produkt z przyjaznymi Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia, 
które mają być zrozumiałe dla osoby bez wiedzy prawnej i ubezpieczeniowej.

Pod adresem www.ubezpieczenia.kobieta.pl użytkowniczki serwisu mogą kupić produkty 
opracowane specjalnie dla kobiet. W ramach dostępnych rozwiązań posiadaczka polisy może 
wybrać trzy rodzaje produktów, z których każdy daje inną ochronę, w zależności od tego czy 
pomoc specjalistów ma dotyczyć awarii w domu, samochodu czy też ubezpieczenia ulubionej torebki. 

Ta ostatnia opcja obejmuje zwrot kosztów torebki w razie jej utraty, zwrot kosztów wyrobienia 
dokumentów czy usługę ślusarską. Polisa gwarantuje nawet zwrot utraconych wraz z torebką pieniędzy, 
a w rozszerzonym pakiecie także ubezpieczenie telefonu.

- Ubezpieczenie torebki to innowacyjny produkt sprzedawany w niespotykanej jak dotąd formule 
samodzielnego ubezpieczenia, nie jako dodatek do innych produktów finansowych. Nie mniej ciekawa 
jest sama koncepcja budowy i prezentacji produktów. O wszystkich tych ubezpieczeniach możemy 
powiedzieć, że są bardzo kobiece i prawdziwie przyjazne. Łatwo wybrać właściwy produkt, brak w nim 
kruczków i zapisów z gwiazdką. Jeśli już jakieś ograniczenia się pojawiają, komunikowane są na równi 
z benefitami - mówi Tomasz Frączek, prezes zarządu Mondial Assistance.

Proces zakupowy w całości odbywa się on-line i składa się z 3 prostych kroków. Niezbędne 
dane podaje się na stronie, płaci w Internecie, a polisa przychodzi drogą e-mailową. Koszt 
podstawowego ubezpieczenia zaczyna się już od 59 zł na rok.

- Wierzymy, że wspólnie wypracowana oferta podana w nowoczesny i niekonwencjonalny sposób, 
sprosta oczekiwaniom naszych czytelniczek, a w szczególności wysublimowanej grupie użytkowniczek 
serwisu Kobieta.pl. Kontekstowe oferowanie produktu ma na celu przypomnienie czytelniczkom jak 
ważne jest dla nich bezpieczeństwo osobistej torebki i ułatwienie zakupu dobrego jej zabezpieczenia 
- mówi Magdalena Malicka, prezes zarządu G+J Polska.

To już drugi przykład współpracy wydawnictwa G+J z Mondial Assistance po uruchomionej we 
wrześniu i wspieranej innowacyjną kampanią reklamową sprzedaży ubezpieczeń turystycznych 
na stronie www.odyssei.com

Źródło: Mondial Assistance

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz