piątek, 17 lutego 2017

Najtańsze OC 2017


Zapraszamy wszystkich pragnących odnowić lub zawrzeć nowe ubezpieczenie samochodu do kontaktu przez formularz. Do 10% ZNIŻKI dla odnawiających ubezpieczenie w Allianz. 5% dla nowych klientów. 

Pozdrawiamy, zespół adirect.pl

Ceny obowiązkowych ubezpieczeń komunikacyjnych OC od wielu miesięcy systematycznie rosną. Zdecydowanie najkorzystniejsze ceny w tym miesiącu, podobnie jak w poprzednich, oferowały firmy AXA, Liberty oraz Link4. W całym 2017 roku, spodziewamy się dalszego wzrostu cen OC komunikacyjnego. 

___
Powiązane: Ceny OC w 2017 roku 

17 komentarzy:

  1. W moim przypadku, odziwo, cena ubezpieczenia nie wzrosła jakoś wiele.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, ten rok to wyjątkowa podwyżka cen OC. Warto monitorować różne oferty i wybrać najbardziej korzystną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podwyżka w przypadku starszych aut jest strasznie wysoka. Strach się bać co będzie za rok.

    OdpowiedzUsuń
  4. o dzięki za te informacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super, tego właśnie potrzebowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ubezpieczam auto w PZU i jestem zadowolony. Póki co nie planuje zmian

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio otrzymałam za swoją yariske 1300 zł. ubezpieczenia OC i AC - chyba dobra kwota.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, że wspominacie o takich rozwiązaniach. Bardzo fajnie jest przeczytać na ten temat treściwe wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najtańszych ofert ubezpieczeniowych szukam zawsze przy pomocy kalkulatora OC https://kioskpolis.pl/kalkulator-oc-ac/. Dzięki niemu jestem w stanie znaleźć najbardziej atrakcyjne polisy, zawsze w pełni odpowiadające moim oczekiwaniom. Cały proces wyszukiwania ogranicza się do wypełniania kilku prostych kroków, podczas których określamy nasze preferencje. Rozwiązanie to jest niezwykle skuteczne i pozwala mi nie tylko zaoszczędzić czas ale również pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja OC wykupuję w biurze Meritum w Gliwicach: https://meritum.net.pl/ubezpieczenia. Atrakcyjne oferty i świetne podejście do klienta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadanie własnego auta wiąże się z opłatami. Jeśli stać nas na zakup to trzeba brać pod uwagę jakie koszty będą się z tym wiązać. Jeśli nie chcemy ich ponosić to w razie potrzeby wynajmujemy auto i tyle. A własnego nie kupujemy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie czasami na pewno warto szukać jak najtańszego ubezpieczenia OC, ale ja również wybieram takie polisy aby mieć możliwość auto holowania. Nawet jakiś czas temu miałam okazję skorzystać z oferty pomocy drogowej https://holowanie.i-poznan.pl/oferta/ i jak widać przydaje się w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy dowiedziałem się, że moje stare auto nie nadaje się do dalszej eksploatacji, zacząłem szukać firmy, która pomoże mi je zutylizować. https://zlomujemy24h.pl/ okazało się być doskonałym wyborem. Szybka obsługa, uczciwa cena i żadnych problemów z formalnościami. Bardzo polecam ich usługi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz